animepower

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Kyo Shakaro - 22 april 2013 15:30

     

~Tamaki Pratar~

 

 

*tänker på Kyowo*

Han är så Snäll!

Och het ofc.

Undrar om han vill prata med mig mer..jag kramade honom ju.. AHHHGGG.

 

 

~Yukari Pratar~

 

 

Jag vaknade en timme före daisuke, som tur var..HEJ MENS.
Jävla shit.. Inte nu tack.

Hoppas jag inte får världens PMS under träningen!

 

 

*På träningen*

 

-Okej allihopa Detta är Kyowo! Var trevliga nu grabbar! sa tränaren.

 

-Hej Kyowo.. sa ett par.

 


-Okej killar vi kör match nu på en gång.Två lag. Daisuke blått! och shakuyo rött! Dela upp nu.

 

Daisuke valde mig..men typ sist.

Aja antar att det blir så första dagarna?


Jag fick spela CenterFram. hörde en del suckar.. haha dom tror att jag är nybörjare..gulligt.  

Och spelet börjar.

 

En kille vid namn Aziwa har bollen och det var även han som valdes först.


Jupp nu ska jag leka lite med honom!

Jag går på honom tar bollen och passar till daisuke som sedan skjuter mot mål!

Mål.

 


-Bra där Kyo! sa Daisuke och klappa mig på ryggen.

 

-Inte illa av dig heller, sa jag.

 

När matchen var klar hade jag gjort två mål daisuke ett och i andra laget Aziwa som hade gjort två.

Härlig träning.

Tjejerna gick fram till mig sen..inte Härligt   


Och dagen var väll bra.

Lektionerna var oxå bra.

Jag fick sitta bredvid Tamaki!

 

 

 

 

 

 

Presentation


Jag kom in i killarnas fotbolls lag.
Bara Ett problem. Jag är tjej..
Agghh..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards