animepower

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Kyo Shakaro - 21 april 2013 21:54

          

-Yukari är på skolan-

 

 

~Yukari Pratar~

 

Okey detta kommer jag klara.

Jag packade klart alla mina saker igår och nu är jag här i rum '' 208''.

Min rumskompis har inte kommit än.

Men jag tror att han heter Daisuke.
Coolt namn faktiskt.

 

-åh jävla shit. hörde jag någon säga samtidigt han kom in i rummet.

 

-*host*..hejsan, jag är din nya rumskompis`..Jag heter kyowo. kalla mig kyo. sa jag och ställde mig upp ifrån sängen.

 

-Oj..hmm..hej! jag heter Daisuke.

 

-Trodde du skulle komma senare.. sa han och lutade sig mot väggen.

 

-Så..Hur länge har du spelat fotboll? sa han och satte dig i sängen.

 

-..Oj..typ i 8 år. började när jag var åtta så..jupp. du då?

 

-Ungefär lika länge som du.

 

Han var pratglad så vi lärde känna varandra på bara några timmar.

Han hade tydligen en syrra som gick på samma skola och han har spelat basket.

Han tyckte det skulle bli kul med en som boxas i laget.

 

När han tog en dusch gick jag ut och spela fotboll med mig själv.

Flera tjejer stod och kolla på.

Lite pinsamt.. en del gick fram och hälsa ..fick t.o.m en kram av en tjej. KUL.

 

Ett par killar kom och spelade lite senare så jag drog där ifrån.

En tjej sprang efter mig och skrek mitt namn så jag skulle stanna.

 

-Kyo! hej jag såg dig när du spela lite, grym jue^^. sa hon och jag såg att det var Tamaki!

 

-Haha tackar! Så vad gör du ute nu Tamaki?

 

-Jag brukar spela fotboll nu när är inte så många är här..sa hon och rodnade när jag sa hennes namn.

 

-Coolt! vi får spela lite tsm då tycker jag! sa jag och puttade till henne på axeln.

 

-haha..ja det tycker jag med! men jag ska upp nu.. är trött! sa hon och gav mig en snabb kram bakifrån.

 

Jag han inte säga något för där sprang hon iväg..

Jag kommer aldrig kunna bli tjej igen..alla tjejer..dom verkar flirta på högsta nivå.

Fast Tamaki är den enda jag känner.

Hon verkar helt okej.

 

Aja nu måste jag sova.

 

När jag kom upp sov redan Daisuke.. så jag behövde inte vara så smidig med att ta av mig tröjan och ta bort bandaget.


Innan jag kröp ner behövde jag duscha så det var det jag gjorde.

Jag tog med mig ett glas med vatten och sen kröp jag ner i sängen.

Släkte lampan. och det var knäppt tyst..förutom Daisukes små snarkningar som kom då och då..

Imorgon är det träning på morgonen och sen är det lektioner på skolan.

Sen är det kvälls Träning. Härligt.

Min mobil pep till och såg att det var koshiro som skrev

 

~Meddelande från Koshiro~

 

-Tjena syrran. hoppas att första dagen var bra! Skriv till mig imorgon!

 


Sen somnade jag.

Tokyo är inte så farligt som jag trodde.

 

 








 

















Av Kyo Shakaro - 21 april 2013 15:23

     

~Yukari~

 

 

-Hallå vakna Kari jag har fixat frukost. Sa Koshiro när han gick runt utan tröja.

 

-Jag kommer när du har tar på dig en tröja -_- ...

 

-AVIS PÅ MIN MAGE syrraaaan. sa han och flinade.

 

-Ohja..verkligen.

 

 

 



Kollade mig i spegeln och suckade åt mitt hår..


Lånade lite vax av Koshiro..vi skulle ju ut och se ifall det såg ut som om jag var kille.

När jag hade fixat klart mig gick jag in till köket och satte mig bredvid koshiro.

vi åt ett tag sen gick vi ut.


-Okey ''kyowo'' gå fram till hon som sitter på bänken där.Sa han och pekade på en tjej som satt på en bänk lite längre bort.

 

-Är du säker? sa jag och blev lite osäker.

 

-vi får se. sa han och puttade fram mig.

 


Jag gick fram till henne och satte mig på bänken.

 

-Hej! jag heter Kyowo.. sa jag och sträckte fram handen.

 

-hihi..hej! Mitt namn är Tamaki. sa hon och rodnade.

 

-Så..hur många år är du Tamaki? sa jag och log så vackert jag kunde.

 

-Jag är 16 snart 17, och du?

 

-Jag är 16 ^_^.

 

-Coolt! vilket Gymnasium går du på? sa hon.

 

-Jag ska börja på FotbollsGymnasiumet imorn faktiskt.

 

-Wow!, jag går på skolan bredvid..antar att du kommer gå där oxå?

 

-jo..det blir ju bara träningar och så på andra skolan och lektioner på den skolan du går på.

 

-Men då kanske vi syns imorgon då! hade bra kyo!

 

-Dsm Tamaki. sa jag och gick iväg till koshiro.

 

-Hur gick det?! sa han och kollade in henne(hon var inte ful precis).


-bra. men nu vill jag hem.

 

Så när vi hade gått hem tog jag av mig bandaget runt brösten och la mig i sängen.

Jag kramade om min nallebjörn som alltid var i mitt rum. ''Fick den av min mamma så..''

Koshiro kom in och undra ifall jag var redo Tills imorn.

 

100% antar jag.

Presentation


Jag kom in i killarnas fotbolls lag.
Bara Ett problem. Jag är tjej..
Agghh..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards