animepower

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Try to be a boy- kapitell 1

Av Kyo Shakaro - 20 april 2013 20:25

     

~Yukari pratar~

 

Pappa drar till kobe imorgon.

Han ska antagligen stanna där ett tag.

Saknar mamma.

Verkligen.

 

Jag behöver fan kärlek.

En mamma behöver jag med.

 

Jag är 16 år och mitt liv är fotboll.

Och såklart boxning.


Min tvilling bror ''Koshiro'' går väll mer för basket...och Brudar.

Vi är verkligen lika varandra.. lite läskigt ibland.

Därför ser jag ut som en kille..fun.

Men mitt långa hår och former avslöjar att jag är tjej.

 

Jag tänkte söka in till ..herrarnas fotbollslag.

Jag menar.. det har alltid varit fotboll fotboll fotboll.

Och jag vill verkligen spela med killarna.

Så ..nu.. när pappa åker ska jag satsa allt.

När jag sök in skrev jag att mitt namn var kyowo.

Gillar namnet.. Och smeknamn kommer att bli kyo. ''i hope''


Fotbollsgymnasium i Tokyo. taggad nu.

Det går både tjejer och killar på skolan.

Och jag vet.. samma visa som alla undrar. varför inte gå med tjejerna?

Jo..asså jag känner inte för att spela med tjejer.

Jag vet inte men jag känner mig mer fokuserad med killar på plan.

Sjukt jag vet.

 

Nu kommer jag till det jobbiga.

Jag måste spela kille.

Okej visst jag har väll en killkropp?

Magrutor - Tack boxningen.

och brösten..är det bara att linda bandage runt .-.

Annars kommer jag fixa det.

Okej..mitt hår jag kommer böla sönder!

Mitt vackra hår.. nej nej nej.


Okej jag måste göra detta!

Bort med det! Bort med det.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kyo Shakaro - 24 april 2013 20:17

  ~Yukari Pratar~     Efter en underbar månad med massvis med träning, skulle hela laget få en ledig dag imorgon! Lovely!      Jag och Daisuke tänkte dra ner till stan, vi har faktiskt blivit riktigt tajta! Fast..Känner mig lite ..d...

Av Kyo Shakaro - 22 april 2013 15:30


      ~Tamaki Pratar~     *tänker på Kyowo* Han är så Snäll! Och het ofc. Undrar om han vill prata med mig mer..jag kramade honom ju.. AHHHGGG.     ~Yukari Pratar~     Jag vaknade en timme före daisuke, som tur var..HEJ...

Av Kyo Shakaro - 21 april 2013 21:54

           -Yukari är på skolan-     ~Yukari Pratar~   Okey detta kommer jag klara. Jag packade klart alla mina saker igår och nu är jag här i rum '' 208''. Min rumskompis har inte kommit än. Men jag tror att han heter Daisuke.C...

Av Kyo Shakaro - 21 april 2013 15:23

      ~Yukari~     -Hallå vakna Kari jag har fixat frukost. Sa Koshiro när han gick runt utan tröja.   -Jag kommer när du har tar på dig en tröja -_- ...   -AVIS PÅ MIN MAGE syrraaaan. sa han och flinade.   -Ohja..verkligen. ...

Av Kyo Shakaro - 20 april 2013 22:43

        ~Yukari pratar~     Känslan när man sitter och grinar över att man ska själv klippa av sitt hår. Jag blev sur på mig oxå..för att jag hatar när jag gråter. Verkligen hatar.   Och när jag sitter med saxen i högsta hugg kom...

Presentation


Jag kom in i killarnas fotbolls lag.
Bara Ett problem. Jag är tjej..
Agghh..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards